Usein kysytyt kysymykset

Tilaus & maksu
Kuinka turvassa henkilökohtaiset tietoni ovat, kun teen ostoksia verkkosivuillanne?
Mitä maksutapoja hyväksytte?
Miksi en ole saanut tilausvahvistusta?
Miksi maksaminen Klarnalla ei toimi?
Voinko muuttaa tai peruuttaa tilaukseni sen jälkeen, kun se on tehty?
Toimitus & kuljetus
Pakettini saapui vahingoittuneena, miten jatkan tästä eteenpäin?
Olen odottanut jonkin aikaa, miksi en ole saanut pakettiäni?
Mikä on tilaukseni toimituskustannus?
Milloin voin odottaa tilaukseni toimitusta?
Miten seuraan toimitustani?
Palautukset & reklamaatiot
Tarvitseeko tuotteen olla käyttämätön, jotta voin palauttaa sen?
Minkä ajanjakson sisällä voin palauttaa tuotteeni?
Miten toimin palauttaakseni tuotteen?
Oops, your search did not match any FAQs