Suhtaudumme turvallisuuteesi vakavasti. Verkkosivustomme käyttää SSL-salausta henkilötietojesi suojaamiseen, emmekä koskaan jaa tietojasi kolmansille osapuolille ilman nimenomaista suostumustasi.
Usein kysytyt kysymykset
Hyväksymämme maksutavat ovat: Klarna, Mastercard, Visa, Maestro, AMEX ja Apple Pay.
Olemme huomanneet, että jotkin sähköpostipalveluntarjoajat, erityisesti Hotmail ja Outlook, joskus suodattavat vahvistuksemme. On mahdollista, että tilausvahvistuksesi on päätynyt roskapostikansioon. Suosittelemme tarkistamaan sieltä ensin. Jos et silti löydä sitä, ota yhteyttä meihin, niin lähetämme sinulle uuden vahvistuksen.
Pahoittelemme, että koet ongelmia Klarna-maksun kanssa. Erilaiset tekijät, kuten aiemmin huonosti hoidetut tai myöhästyneet maksut tai raportoidut taloudelliset ongelmat, voivat vaikuttaa mahdollisuuksiisi käyttää Klarnaa. Lisäksi Klarnalla voi joskus olla teknisiä häiriöitä. Jos kohtaat ongelmia, suosittelemme kokeilemaan tavallista korttimaksua vaihtoehtona. Jos ongelmat jatkuvat, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä saadaksesi lisäapua.
Totta kai! Sinulla on mahdollisuus muuttaa tai peruuttaa tilauksesi 24 tunnin kuluessa sen tekemisestä. Jos haluat tehdä muutoksia tämän aikarajan sisällä, ota meihin yhteyttä välittömästi ja ilmoita tilausnumerosi sekä oleelliset tiedot. Huomioi, että jos tuote on jo varastossa, voimme käsitellä tilauksesi vielä nopeammin. Tällaisissa tapauksissa, jos tilauksesi on jo käsitelty ja lähetetty ennen kuin kuulemme sinusta, emme voi peruuttaa sitä. Jos näin käy, odota kunnes olet vastaanottanut tuotteen ja ota meihin yhteyttä sen jälkeen saadaksesi tietoa palautusmenettelystä. 24 tunnin jälkeen emme voi taata, että muutoksia tai peruutuksia voidaan toteuttaa, sillä pyrimme käsittelemään tilaukset nopeasti. Jos aika ylittyy ja tilauksesi on jo aloitettu tai lähetetty, muutosten tekeminen voi olla vaikeampaa, mutta teemme aina parhaamme auttaaksemme sinua.
Lähetä kuva vaurioituneesta tuotteesta sekä tilausnumerosi meille osoitteeseen info@clearoptics.fi. Kun olemme vastaanottaneet tiedot, lähetämme sinulle korvaavan tuotteen ilman lisäkustannuksia.
Tärkeä ilmoitus toimituksestasi
Me Clearoptics™:lla haluamme tiedottaa väliaikaisista muutoksista toimitusajoissa.
Syyt pidennettyyn toimitusaikaan
- Poikkeuksellinen kysyntä: Koemme tällä hetkellä historiallisen suuren tilausmäärän, joka kuormittaa optimoituja prosessejamme
- Logistiset tekijät: Hallintamme ulkopuoliset kuljetusolosuhteet voivat vaikuttaa toimitusprosessiin
Tarjotaksemme sinulle parasta mahdollista palvelua, suosittelemme käyttämään saamaasi seurantanumeroa seurataksesi toimitustasi reaaliajassa. Tämä antaa sinulle suoran pääsyn ajantasaisimpiin tilatietoihin.
Jos sinulla on erityisiä kysymyksiä tilauksestasi, omistautunut asiakaspalvelumme on käytettävissäsi. Ota yhteyttä meihin osoitteessa info@clearoptics.fi, niin palaamme asiaan välittömästi henkilökohtaisen palvelun merkeissä.
Tarjoamme ilmaisen toimituksen kaikille tilauksillemme.
Toimitusajat
Clearoptics™:lla käsittelemme tilauksesi 3 työpäivän kuluessa ostotapahtumasta.
- Tuote varastossa: Toimitus 7-10 työpäivän kuluessa lähettämisestä
- Viikonlopputilaukset: Lähetetään aikaisintaan seuraavana maanantaina
Seuranta & Toimitus
Kun tilauksesi lähetetään, saat sähköpostitse seurantanumeron, jolla voit helposti seurata toimitustasi reaaliajassa.
Huomioitavaa
Vaikka pyrimme pitämään ilmoittamamme toimitusajat, joskus odottamattomat tapahtumat voivat vaikuttaa toimitusprosessiin. Pidämme sinut ajan tasalla mahdollisista muutoksista, jotka voivat vaikuttaa tilaukseesi.
Onko sinulla kysyttävää toimituksestasi? Ota yhteyttä osoitteeseen info@clearoptics.fi
Kun tilauksesi lähtee logistiikkakeskuksestamme, yksityiskohtainen seurantaviesti lähetetään automaattisesti sähköpostiosoitteeseen, jonka annoit ostotapahtuman yhteydessä. Viesti sisältää yksilöllisen seurantanumeron sekä suoran linkin toimituksesi reaaliaikaiseen seurantaan.
Asiakkaille, jotka eivät ole vastaanottaneet seurantatietoja 24 tunnin kuluessa tilausvahvistuksesta, pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluosastoomme sähköpostitse: info@clearoptics.fi
Hyväksytyn palautuksen ehdot
Sujuvan palautusprosessin ja täyden hyvityksen takaamiseksi palautettavan tuotteen tulee täyttää seuraavat kriteerit:
- Tuotetta saa testata istuvuuden ja mukavuuden varmistamiseksi
- Kaikkien alkuperäisten lappujen ja etikettien tulee olla ehjät ja vahingoittumattomat
- Tuote tulee palauttaa alkuperäispakkauksessaan
Laatutakuumme
Seisomme tuotteidemme laadun takana ja pyrimme siihen, että olet täysin tyytyväinen ostokseesi.
Kokeile stressittömästi
Tiedämme, kuinka tärkeää on löytää tuote, joka todella vastaa tarpeitasi. Siksi annamme sinulle mahdollisuuden testata tuotteitamme kotonasi omassa ympäristössäsi. Tämä antaa sinulle riittävästi aikaa arvioida huolellisesti, vastaako tuote odotuksiasi ja täyttääkö se vaatimuksesi.
Henkilökohtainen tuki
Onko sinulla kysyttävää palautusprosessista tai tarvitsetko apua? Omistautunut asiakaspalvelumme on valmiina ohjaamaan sinua jokaisen vaiheen läpi. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä osoitteessa info@clearoptics.fi
Clearoptics™ tarjoaa 30 päivän avoimen palautusoikeuden kaikille tuotteille toimituspäivästä lähtien. Aloittaaksesi palautuksen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa info@clearoptics.fi. Tiimimme vastaa nopeasti ohjatakseen sinut prosessin läpi. Pyrimme tekemään ostokokemuksestasi mahdollisimman turvallisen ja helpon. Tyytyväisyytesi on prioriteettimme, ja seisomme kaikkien tuotteidemme laadun takana. Kysyttävää? Asiakaspalvelumme on sinua varten.
Clearoptics™ Palautusprosessi – Helppo ja turvallinen
Palautuksen aloittaminen
Aloittaaksesi sujuvan palautusprosessin, ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluosastoomme osoitteessa info@clearoptics.fi seuraavilla tiedoilla:
- Koko nimenne
- Tilausnumero
- Tuotetiedot (malli)
- Palautuksen syy
Tehokas palautusprosessimme – Vaihe vaiheelta
- Vahvistus ja rahtikirja: Vastaanotettuamme palautuspyyntönne lähetämme välittömästi valmistellun palautusrahtikirjan rekisteröityyn sähköpostiosoitteeseenne.
- Jättäminen: Aseta tulostettu rahtikirja palautuspakkaukseen ja jätä paketti lähimpään postipisteeseen.
- Jäljitettävyys: Suosittelemme säilyttämään jättökuitin todisteena, kunnes palautus on suoritettu ja vahvistettu.
Laadunvarmistus
Saapuessaan keskitettyyn palautuskeskukseemme jokainen tuote käy läpi huolellisen laaduntarkastuksen varmistaaksemme, että kaikki palautuskäytäntömme kriteerit täyttyvät. Tämä takaa johdonmukaisen ja oikeudenmukaisen prosessin kaikille arvostamillemme asiakkaille.
Turvallinen hyvitys
- Hyväksytyn palautuksen jälkeen hyvityksenne käsitellään 3-5 työpäivän kuluessa samalle maksutavalle, jota käytettiin ostohetkellä.
- Vahvistus suoritetusta tapahtumasta lähetetään automaattisesti rekisteröityyn sähköpostiosoitteeseenne turvallisuutenne ja mukavuutenne takaamiseksi.
Jos palautustanne ei hyväksytä
Niissä harvinaisissa tapauksissa, joissa palautus ei täytä laatukriteereitämme, asiakaspalveluosastomme edustaja ottaa Teihin henkilökohtaisesti yhteyttä yksityiskohtaisella selityksellä. Tuote palautetaan tämän jälkeen alkuperäisessä ostossa ilmoitettuun toimitusosoitteeseen.
Henkilökohtainen avustus
Jos Teillä on lisäkysymyksiä palautuskäytännöstämme tai toivotte henkilökohtaista opastusta prosessin läpi, ottakaa yhteyttä omistautuneeseen asiakaspalveluumme osoitteessa info@lumiplugs.fi